Sitenizdeki reklamlara tıklanma sayısını en başta sitenizin içeriği etkiler.
Alışveriş yapmaya meyilli ziyaretçileri sitenize çekebilirseniz reklamlara tıklanma oranınız
artacaktır. Bir cep telefonu, bilgisayar hakkında bilgi arayan, Antalya'daki otellerin adreslerini
merak eden ziyaretçiler ilgilerini çeken reklamlara tıklayacaktır.
MP3 indirmek, kaçırdığı dizinin bölümlerini seyretmek, yıllık ödevini kolay yoldan yapmak
için gelenler reklamlara tıklamayacaktır. Bundan sonra yazılarınızı hazırlarken buna dikkat
edersiniz. Konuyla alakalı olarak şu yazıyı tekrar okuyunuz.
Sitenizin içeriğini bu türden değilse bile reklamları ziyaretçiye gösterebilirseniz tıklama
oranınız az da olsa artacaktır. Şunlar yapılabilir:
Reklamları sitenin görünür yerine koyunuz. Yazı başlığının hemen öncesi veya sonrası reklam
için ideal yerdir. 336*280 ebatlarındaki reklam birimini tercih edin.
Ziyaretçileriniz yazılarını baştan sona okuyor, sitede fazla kalıyorlarsa yazıların sonuna
reklam koyabilirsiniz.
Site başlığınızın altına 728*15 bağlantı birimi koyabilirsiniz.
Sitenizin arşiv vs. bölümlerinin yer aldığı menü kısmına 200*90 bağlantı birimi
koyabilirsiniz.
Yazılarınız çok yorum alıyorsa yorum formunun altına veya üstüne reklam yerleştirin.
Arama için AdSense'den çok verim alındığını zannetmiyoruz, o yüzden kullanmanıza gerek
yok.
Tıklanma oranlarını kanallar oluşturarak takip edin. Kanallarınızı en az 3-4 gün takip ederek
reklamlara en çok nerelerde tıklandığını görün, az tıklanan yerlerdeki reklamları kaldırın.
Kanal oluşturma nasıl yapılır?
En önemli ipucunu sona sakladık: Sitenizi ziyaretçilerin alışkanlıklarına göre düzenleyin.
Talebelik yıllarınızda kara tahtanın en çok neresine bakardınız? Bir gazeteyi elinize
aldığınızda neresinden okumaya başlarsınız? (Spor sayfası olduğunu biliyorum, sayfanın
neresinden okumaya başlıyorsunuz?) Haber sitelerine, büyük arama motorlarına bakınız.
İçerik nereden başlıyor? Sol üst köşeden değil mi? İşte reklamlarınızı ve site içeriğinizi sol üst
köşeden başlayarak yerleştirin. Veee internette en çok kullanılan renkleri kullanın. İnternet
demek link (bağlantı) demektir. İnternet kullanıcısı linklere tıklayarak gezer ve en çok
kullanılan link rengi mavidir. Reklamlarınızda mavi rengi kullanın.
İlerde bu konuda bilgiler vermeye devam edeceğiz. Yazılara gelen yorumlar bize yön
verecektir. Siz de görüşlerinizi belirtin, sorularınız varsa bi zahmet yazın.
yazılarınızı dikkaetle okudum ve uyguladım bakalım ne olacak.. paylaşımınız için teşekkür ederim. www.teamdoblo.com siteme uyguladım
YanıtlaSilI know this site presents quality based articles or reviews and additional data, is there any other web
YanıtlaSilsite which gives these kinds of stuff in quality?
Feel free to visit my homepage: casino online